19 Aralık 2016 Pazartesi

Konçertom

Ahh benim konçertom
Adagio'mum, Bolero'mum, Allegro'mum, Moonlight Sonata'mım, dört mevsimim
Fırçadan tuvale sürmeye kıyamadığım rengim, tükenmesini istemediğim tek kalemim
Deniz fenerim, şilam, haykırışım, köpüklü biram, son sigaram, şiir bahçem

Aylardır çıkmıyor yalnızlığım dışarı
Ben de, yokluğuma anlatır oldum varlığını
Ne bir ses
Ne de bir nefes alabiliyor bedenim
Ahh benim konçertom
Denizle kara arasında sıkışıp kaldım
Ne batabiliyorum ne de çıkabiliyor
Ne üzülüyorum ne de sevinebiliyor
Sadece bir tebessüm
Anılar bırakır oldu suretimde
Ahh benim konçertom
Zamanı siktir edercesine haykırışların
Kokusuna müptela olunası saçların
Gecelerin çıplak ve derin sıkıntısını aydınlatan gözlerin
Bir filozofu dize getirebilecek düşüncelerin
Ahh benim konçertom
Yeniden klasik müziğe döndürdüğün gibi
Döndürsen ya hayata şu solmuş ruhumu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayal mahsulü mektup

Sıkılmadın mı balkonsuz evlerden, döner koltuklardan Metropol zebanilerinden, gelecek kaygısından Siyasetçilerden, enflasyondan, rakamlard...