19 Aralık 2016 Pazartesi

Zamanı alnından öptüğüm yer

Bugün burada eşlik eden bir sen değilsinki be kalem kardeş
Fark etmesende bu masada

Herbir kibritle başka bir silület canlanırdı
10 dk sonrasındaki oğuzhan, 10 dk öncesindeki oğuzhan
10 yıl öncesi ve sonrası
Herbirinin elinde farklı farklı birer bira
Soru yok, cevap yok, nasihat yok, yargılamak yok
Onlar anlattı ben dinledim, ben anlattım onlar dinledi
Her bir 'vay be' lere birer, her bir 'ah' lara ikişer yudum aldık
Beynimin terasında

Aslında buradan
Rüzgarların otları okşadığı yeri öpebilirsin
Volkanların denize döküldüğü yeride
Bir ağacın yada yolun sonsuzluğa uzandığı yeride
Adeta beş bin yıllık bir kadının avuçlarından öpermiş gibi
Lakin biz sadece içtik

'Ama burasıda diğer herşey gibi yok olacak
bir yaprağın toprağa düşmesi gibi...'
Demeksizin
Soru, cevap, nasihat yada yargılamak olmaksızın
Zamanı alnından öptüğüm yer olarak kalacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayal mahsulü mektup

Sıkılmadın mı balkonsuz evlerden, döner koltuklardan Metropol zebanilerinden, gelecek kaygısından Siyasetçilerden, enflasyondan, rakamlard...